Zmiana sprzedawcy
Zapewniamy bezpieczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy.
Zmiana sprzedawcy (TPA) poza korzyściami, niesie z sobą wiele kosztownych niebezpieczeństw dla odbiorcy. Pierwsze faktury, od sprzedawcy i operatora po dokonanej zmianie, obnażają zaniedbania które poczyniono chcąc skorzystać z TPA.
Aby móc osiągnąć korzyści wnikające z TPA konieczne jest dokonanie analizy wielu powiązanych ze sobą aspektów natury prawnej i technicznej. Na zlecenie klientów wykonujemy czynności niezbędne dla procesu zmiany sprzedawcy kompleksowo lub wybiórczo w zakresie:
1. Możliwości technicznych w zakresie
2. Warunków obowiązującej umowy z dotychczasowym sprzedawcą.
3. Weryfikacji nowego sprzedawcy oraz proponowanej umowy
4. Negocjacji cen i warunków umowy
5. Kosztów:
6. Opracowanie projektu niezbędnych zmian
7. Dostosowania urządzeń odbiorczych i układu pomiarowego
8. Monitoring wdrożenia i realizacji umowy.
Bywa, że zmiana sprzedawcy nie jest opłacalna lub źle przeprowadzona. Niestety zdarza się często, że jest już za późno i konsekwencje złej decyzji odbiorca ponosić będzie przez bardzo długi czas. Pomagamy również i w takich sytuacjach podejmując działania prowadzące do minimalizacji strat.
Zakupy grupowe
Oferujemy naszym klientom tworzenie bezpiecznych grup zakupowych energii elektrycznej lub przyłączenie do już istniejących, co umożliwia uzyskanie dodatkowych korzyści.